CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 5 april 2008

Fredag

Godkväll.

Idag har jag gjort alldeles för lite. Var i skolan, förstås. Först satt hela klassen och diskuterade med Stefan. Usch, jag vill inte ens kommentera det. Man vet aldrig vem som läser denna blogg! Så, dessa åsikter får stanna inne den här gången!

Resten av dagen spenderade vi i mattevärlden. Går inte alls bra för mig i matten på gymnasiet, vilket känns jättetråkigt eftersom jag var grym på det på högstadiet. Så, antingen handlar det om mig, boken eller läraren. Återstår att se!

Gick förbi stan en snabbis innan jag begav mig ner till Almedalsbiblioteket för utvecklingssamtal. Det gick bara bra!

Under kvällen såg jag lite film, sprang över till gården ett slag och spelade kort, och nu sitter jag här och har precis kollat upp vilka möjligheter jag har att engagera mig i Save the Children när jag är på Mallis. Skickade faktiskt ett mail på spanska till deras info-mail, och det blev nog iallafall förståligt! Spanskan går framåt (tack och lov).

Nej, dags att sova! Glöm inte att rösta på min...ja, vad man nu kallar det, spalten som ni ser till höger (finns som en slags frågeundersökning). Den går ut om några dagar!

Kram kram

0 kommentarer: