CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 6 april 2008

Årsmöte

Idag vaknade jag med en chock - klockan var nio och jag var 100 % säker på att det var skola, vilket då skulle betyda att jag grovt hade försovit mig. Lucky me, för så visade det sig ju inte vara.





Istället för att återgå till sömnen så tittade jag på filmen "Mother in law" med Jennifer Lopez. Helt okej film. Är som många av er kanske vet ett stort fan av J.Lo - både musik och filmmässigt, men den här filmen var väl ingen riktig höjdare. Men men, alla kan ju inte vara bra, måste jag säga i hennes försvar!





Fick skjuts av farfar in till stan. Shoppade en stund (hittade faktiskt fyra tröjor) och gick sedan vidare till Rädda Barnens årsmöte, lokalt. Det var intressant och härligt att lyssna på. Och Kenny har blivit såååå stor! Måste nästan slänga upp en bild på honom! Dock är den några veckor gamla, men vad gör det? Lika söt är han ändå! Här har vi då han och Hanna!


Efter årsmötet åkte jag, Hanna, Gadir och Hadil till Maxi för att köpa lite sallad. Underbart gott! Kom hem, åt lite till, kollade tv, några vänneravsnitt... Runt åtta åkte jag in till Therese för en myskväll. Vi tittade på körslaget, intressant program, och satt och pratade massor! Alltid lika härligt att umgås med henne!

Nu är det dags att sova! Godnatt.
...eller som man säger på spanska, buenas noches!

0 kommentarer: