CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 8 april 2008

Skönhetsdag

Helt fantastisk start på dagen! Först så gjorde jag en ansiktsbehandling på studio blå. Jag var införbi där förra månaden för att kolla priser. Jag fick då prata med en som heter Jane, som berättade att hon hade halva priset på alla sina behandlingar fram till Oktober. Detta är inget som står med på hemsidan, så gå dit och fråga efter Jane. Jag betalade 300 kronor för 50 minuter. Så det var ett jättebra pris!

Efter det gick jag och klippte mig, helt spontant! Men det var skönt. Älskar när folk tar i mitt hår, det är något av det bästa som finns.

Just nu sitter jag här i myskläder. Äntligen fungerar vårat internet till alla datorer! Så sitter förtillfället här i soffan med laptopen i knät - LYX!

Snart dags för yoga - jag sa ju att det här skulle bli en toppendag!

Chao!

2 kommentarer:

enmilsten sa...

Oj vad vi kommer peta i ditt hår nu..

Anonym sa...

härligt att kunna rå om sig själv,det behöver alla ibland! mvh kjell