CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 4 maj 2008

Att våga när det väl gäller

Idag ska jag upp på scen och prata. Nervös? NEJ! Och det är sant. Jag har tvingat mig själv att inte känna en endaste nervositet i hela kroppen. För det är ju så, att om jag går runt och fokuserar på hur dåligt det här kommer gå, ja, då är sannorliheten rätt stor att jag stakar mig eller något liknande. Så idag tillåter jag inte mig själv att vara nervös. För hur det än är, så är det ju bara jag som dömer mig själv. Andra folk kommer inte bry sig ifall jag säger att ord fel, eller att jag låter lite skakig på min röst. Den enda som i det fallet skulle bry sig är ju faktiskt jag själv! Men idag gör jag inte det. Jag går upp, kör mig race och gör det galant!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du får det o låta väldigt lätt, vilket är bra. men tyvärr måste jag påpeka att det känns lite som att du skriver i de olika banor som folk har skrivit genom åren, såför mig känns det inte helt äkta. dock måste ja erkänna att om du verkligen innerligt tycker ock tänker så där, får jag be hemskt mycket om ursäkt och säga att du gjort det kanjon ;)
fortsätt gärna läsa min blogg, för jag kommer läsa din och ha ett fortsatt trevligt blogg liv :)

Anonym sa...

Härlig instälning, ett stort lycka till!

Anonym sa...

Det går nog bra :D