CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 11 maj 2008

Bloggredo

Sådär, nu är min bloggpaus över. Tillbaka in in the real world. Eller riktiga och riktiga världen? Hm, kan ju diskuteras. Är iallafall tillbaka för att skriva ner känslor, tankar och massa pepp.

Kan ju berätta lite om min gårdag! Först låg jag och solade från 10-15. Blev väldigt länge men hjälp vad skönt det var. Hade även vattenkrig med Adrian. Sommarkänslor numero 1! Därefter så mötte jag upp Gadir, Ana och Felicia för att cykla vidare till UKM (Ung Kultur Möts). Det var en festival med massa aktiviteter och musik vid p18. Det var helt okej. Cyklade iallafall vidare hem runt sextiden, för att äta grillad lax tillsammans med mamma, Adrian och Matte. Gott!

Klockan tio bestämde sig jag och Carro för att cykla in till Costa Rica killarna! Roligt smeknamn de har fått... Costa Rica killarna. Jaja, José och Fernando. Det var kul! En hel spanskakväll! (De pratar endast spanska). Runt ett cyklade vi därifrån. Träffade Alberto ett tag också. Mucho gusto.

Vaknade för någon timme sen. Skönt att verkligen sova ut. Funderar på att sätta mig och plugga lite. Känner att jag till och med vill det, vilket är en förbättring!

Hörs snart!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter super skönt och trevligt!
Visst är det underbart nu när våren och snart sommaren är här!
Vill bara vara ute och ha det skönt hela dagarna!