CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 maj 2008

Feliz cumpleaños

KARRO 17 år

Feliz cumpleaños mi amiga maravillosa!!! <3<3

Grattis på födelsedagen min undebara vän.

Mötte upp Karro imorse för att gå en runda på stan. Massa mys! Köpte ett linne från indiska, ett par billiga skor på hm och ett par öronhängen från hm. Allt under 200 sammanlagt.

Vid tre var det fika hemma hos Karro. (bilder kommer senare eller imorgon). Jag och Jossa bakade chokladbollar, skitgott. Sen satt vi (Ronja, jag, Karro, Jossa, Ana och Jocke) och glassade på terassen.

Åkte hem till farmor och farfar och åt lite mat. Sen mötte jag upp massa vänner för att se på soaren. Den var toppen! Inte lika bra som tidigare år, men helt klart bra! Därefter tog jag och Agnes en skön promenad hem! Härligt att få prata av sig lite.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Mera självkänsla. Ha det bra!

0 kommentarer: