CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 17 maj 2008

Hej

Hallå där vänner! Tänkte berätta lite om min dag idag. Jag åkte ju, som sagt, till farmor. Var där en stund innan min faster Ingela hämtade upp oss. Vi åkte hem till dem, fikade lite och hade trevligt. Jag och min kusin Felicia var ute och gick en mysig skogspromenad. Fint område det där! Tänka sig att jag bor där om ett halvår. Tjiho.

Farmor och farfar skjutsade hem mig hit. Ringde Li och pratade en lång stund, väldigt skönt! Därefter gick jag ut och sprang för att bli av med massa ilska i kroppen. Cred to me! . Och sen efter det så har jag bara tagit det lugnt. Städat och fixat.

Imorgon ska jag med Rädda Barnen och massa flyktingfamiljer, åka hem till älskade Hanna som äntligen är hemma. Hon bor nämligen på landet, på en stor bondgård, så vi lär väl bli omkring 100 personer där. Jättekul!

Ha en bra kväll alla!

2 kommentarer:

Jaccozi sa...

Vad skönt. Själv funderar man fortfarande på RBUF, spelar fotboll och försöker blogga om det. Underhållande läsning Pernilla.

JLuis Barnes sa...

Tjena bruden


Med tanke om resan i tvåan. Titta gärna runt här
http://nyttundersolen.blogspot.com/

Hasta luego

YO