CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 27 maj 2008

Hussein

Tänkte börja berätta lite om min dag! Kom iväg till skolan efter en skön lång natt med massa sömn. (somnade ovanligt tidigt igårkväll). Det var meningen att vi skulle ha spanska, men icke. Istället gick klassen ut på en skön promenad, sen shoppade jag, Karro och Jocke lite och därefter fastnade vi i parken med tårta och sol. Härlig dag! Vi tog tidigare bussen hem, så jag var i stan till halv två. Då mötte jag upp Gadir och vi gick hem till henne ett tag. Där fick jag skrattkramp i magen, minst sagt. Så kul jag hade! Hon, jag och Hadil gick till stan en stund innan vi gick till Kupan. Det var lite olika möten vi skulle på!

Efter det gick jag hem till familjen Hussein, igen! Blev bjuden på toppengod mat och hade en härlig kväll där! Nu ska jag snart sova, är jättetrött!




0 kommentarer: