CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 5 juni 2008

Hemkommen

Kom igår eftermiddag hem från Fårö. Haft två skittrevliga dagar där ute med klassen! Vi har badat, gått morgonpromenad, blivit vettskrämda, ätit massa gott och bara haft det bra! Såna dagar behövs. Men gissa vem som slocknade precis när hon kom hem då? Jo, jag tackar ja.

Sussandet fick vara över rätt snabbt, då jag skulle ta mig in till staden för att se på Indiana Jones med gårdengänget! Massa mys ju! Filmen var bra, det trodde jag inte att jag skulle tycka, men det gjorde jag verkligen!

Nu har jag legat och solat i två timmar och ska nu ta mig in till stan för att träffa Gadir en stund! Sen blir det grillning hos Ana.


"Sätt dig alltid in i en annan människas situation. Om du känner att det smärtar dig, då är det troligt att det finns smärta i den andra människan också."

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg!

***