CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 4 augusti 2008

Gåtor

Jag får ibland höra att jag skriver min blogg i gåtor. Sådär så att man nästan ska kunna förstå vad jag menar...men bara nästan!

Jag tror det beror på att jag har så mycket tankar i huvudet, så många funderingar och så många olika vägar att välja. Ibland blir det lite för mycket.

"Men skriv av dig nånannanstans då", kanske du nu tänker. Men nej, det är just det som är grejen... Jag vill nog att ni ska förstå, lite halvt iallafall!

Ni vet när man bråkar med någon, och bråket är så gott som över. Den ena vänder ryggen åt för att gå. Där! Då! Då viskar man ur sig något, lite halvtyst, men ändå så att den andra hör endel. Det är nog det jag använder den här bloggen till, i stora drag iallafall! Jag vill att ni ska ana vad som försigår i mitt huvud, men aldrig riktigt förstå.

Jag är kanske en svår typ. Ibland iallafall!

0 kommentarer: