CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 8 december 2008

a breakdown

puh, vilken bra dag! jag, teresa och karolina har varit på utflykt,
sjukt mysigt! vi var uppe på bergen och vid havet.

och gotlands största berg är soptippen.
teresa höll på att svimma av skratt när jag berättade det!
nåt att skryta om - eller hur?

ikväll har jag och karolina myst framför andra avenyn.
även soledad har sett det, trots att detta är världens svenneprogram.
jag tror att hon tyckte det var ganska tråkigt........
och hon gjorde narr av vårt vackra språk. trots det gillar jag henne!

har ni sett bilderna här nedanför?
nu blev ni glada va, att det äntligen kom bilder.
bilderna är från igårkväll, då klassen inklusive vår mentor var ute och åt på en restaurang. jag njöt av tiden och hade en riktigt bra kväll! efter middagen gick vi hem till Linn för att se på en film och därefter tog vi en varm choklad på ett fik nere vid hamnen! så det blev en ganska sen kväll igår. men vi var ju lediga idag, så det gjorde ingenting. anledningen till det är att det är någon speciell dag idag.

nu går dagarna hur snabbt som helst! åtta fulla dagar kvar.
ska bli skönt att komma hem men jag kommer verkligen sakna teresa och soledad jättemycket. de har ju trots allt blivit en del av min vardag nu!

0 kommentarer: