CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 18 december 2008

gotlandspower

första skriftliga inlägget från hemmet.
it feels gooooood!
har haft en sjukt härlig dag,
tillsammans med min fantastiska familj!

igår hade de fixat goda scones och te till mig när jag kom.
jag och mamma fastnade i soffan tills klockan var över tre,
men, det var det SUPER-värt!

allting är uppackat och nu börjar jag njuta av gotlandslivet.
farmor, farfar, morfar och familjen har ätit en underbar kvällsmat!
massa prat och skratt bland otroliga människor - kan det blir bättre?

kommer tanka upp en film snart,
då vi sjunger en låt under luciafirandet!

ha en fin kväll!
besitos!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Mycket underbart att ha dig hemma igen!Det var en trevlig natt med dig och framförallt välbehövlig. Det var guld värt varje minut och klockan glömde vi helt av! Det är så mycket vi behövde ventilera efter så lång tid ifrån varandra! Du har växt otroligt mycket tjejen, till det positiva:) Jag är stolt över dig att du fixade denna långa tid på Mallorca.
Min kära dotter, du är underbar och helt fantastisk!
Puss mamma

JLuis Barnes sa...

Hur går det med nästa termin. Vad blev det sagt?
Ring mig om du har tid och lust

Anonym sa...

Va kul att du mår bra vännen! <3