CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26 mars 2009

this years love

Utan att veta varför, så relaterar jag oss till crazy/beautiful-filmen. Kanske för att två så olika människor möts men ändå passar. Hon gör honom busigare, han gör henne lugnare. Fast tvärtom, för han och jag. Hur som helst så är det en otroligt vacker film.

This years love - David Gray
Idag är jag hemma.
Snart kommer Jocke och vi ska åka till ett företag och intervjua dem.
Därefter blir det gymmet någon timme.
To be honest, så har jag otroligt mycket känslor jag skulle behöva få ur mig.
Jag skulle kunna skriva så att tangenterna glödde.
Kanske gör jag det. Someday.
Jag mår som jag mådde för ett år sedan.
Tillbaka på samma ruta. Igen.
Men nu börjar kampen. Igen.
Och jag ska fixa det. Igen.
Tro mig.

2 kommentarer:

agnes sa...

jag finns här, pernilla. (och vi måste ses snart!)

agnes sa...

jag finns här, pernilla. (och vi måste ses jättesnart!)