CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 22 april 2008

Försommar





Godmorgon! Har precis vaknat efter åtta timmars sömn. Skönt! Hade en grymt bra dag igår. Solen sken, jag&karro gjorde en liten utflyckt och tog massa bilder och hela eftermiddagen och kvällen umgicks jag med ana. Vi gick en spanskapromenad, vilket innebar att vi, såklart, pratade spanska hela tiden. Rätt skoj, för det visade sig att killen i kassan på Willys också pratade spanska, haha. På kvällen kom Karro förbi med kanongoda chokladbollar. Så vi alla fick några mysiga timmar tillsammans. Även Elias och Sandra joinade oss ett tag! Tack!

Åkte med pappa hem klockan ett i natt och sedan slocknade jag direkt.


Idag börjar vi inte förens halv tolv. Vi ska mötas vid busstationen tillsammans med Costa Rica killarna. Vi får se hur det går att prata med dem! Jag har ju aldrig pratat med dem förrut så det ska bli intressant. Vi ska guida runt dom på Gotland, på spanska givetvis, eftersom dom inte förstår engelska.

Tyvärr så står min cykel vid busstation så jag måste gå dit, eftersom bussen inte heller passar in. Så det blir en timmes promenad. Men det kanske bara blir skönt! Hope so.

Adios guapos!

0 kommentarer: