CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 20 april 2008

natteblogg

Det här blir ett riktigt sent inlägg - men oj vad jag älskar nattetiden för mig själv! Just att bara kunna ligga i sängen med laptopen i knät, skrolla runt på massa olika bloggar, sidor, communitys och bara...vara. Chatta både ytligt och djupt med vännerna och de bekanta på msn. Få reda på det senaste skvallret genom att googla runt på veckorevyns hemsida. Ja, helt enkelt, en fantastiskt slö kväll.

Idag har jag sett massa greys anatomy-avsnitt. Beroende igen? Ja. Men vad gör det då? Ingenting!

Därefter åkte jag hem till farmor ett tag och vi for vidare till min faster och deras nya hus! Det var jättefint! Det är ett precis likadant som vi själva ska flytta in i efter sommaren. För det visste ni va? Att jag ska flytta? Det ska jag iallafall!

Nej nu är det dags att sova!
...snart iallafall!

0 kommentarer: