CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 3 april 2008

Svartsjuka

Godmorgon allehopa!
Hoppas ni är lika utvilade som jag är. Har sovit ovanligt mycket de senaste dagarna. Toppen ju!
Varför jag inte är i skolan just nu beror på att vi ska ut till Klintehamn idag, för en föreläsning om svartsjuka. Så vi ska mötas där ute klockan 12. Jag och tjejerna tar halv elva bussen ut, för att hinna få i oss lite mat därute också. Kanon!

Efter skolan så ska jag på vårat föräldramöte. Mentorn som vi ska ha när vi bor på Mallorca, Stefan, ska vi träffa för första gången. Det ska bli intressant! Hoppas vi gillar honom, eftersom det är ju trots allt han som blir en del av vårat "mentala stöd" när vi är där.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och bege mig till bussen!
See you later!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Pernilla, vi har runt 20-25 grader varmt idag trodde min vardmamma, det ar iallafall toppenvader, och jag ska ut och ga en promenad nar jag fixa klart vid datorn. Men det ar toppenvader iallafall!