CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 3 april 2008

Torsdag

Lång dag idag, men snabbt har det ändå gått!
Tog ju bussen ut runt halv elva. Kom fram till Klinte vid kvart över elva. Då njöt vi av den fantastiska maten (dock blev vi lite besvikna när det var fisk, eftersom vi ätit det i veckan ute i slite). Det var kul att träffa den gamla klassen!

Föreläsningen om svartsjukan då? Jo, den var rätt intressant. Tänkte publicera ett annat inlägg lite senare om mina egna tankar kring svartsjuka!

Efter skolan så åkte jag, Karro, Jossa, Ana och Ronja till glassbaren. Ja, tänka sig! I början av april liksom! Kändes lite små-konstigt! Jag, Ronja och Karro stack vidare till Celine, där dom åt burritos och jag åt en naccotallrik! Mums!

Vi hann gå på stan en stund, innan det var dags att bege sig ner mot högskolan, det var dags för föräldramötet som jag berättat om! Det var intressant. Blev dock otroligt besviken när det nu pratas om att vi ska åka ner i oktober istället för september. (??????) Vill inte ens kommentera det, enligt mig är det bara totalt onödigt att vänta ytterligare en månad.

Kommer strax kasta upp lite bilder från dagen!

0 kommentarer: