CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 3 maj 2008

Ändra inställning

Jag har sagt det men säger det igen! Nu är det dags att vi börjar ändra inställning! Jättemånga mailar mig och säger att de mår så dåligt. Oftast är det inget större problem som hänt utan det är just känslan av att "något är fel". Vi bestämmer oss för att: Fy fan vad jag mår dåligt. Vid varje motgång så ser man det som ett tecken mår att man mår sååååååå dåligt. I huvudet bestämmer vi oss för att ha en dålig självkänsla och ett dåligt självförtroende. Ibland kanske vi till och med kritiserar oss själva framför andra för något vi egentligen tycker om med oss själva och då enbart med den anledningen att "det är ju faktiskt så synd om mig!". Men nu är det dags tjejer och killar, nu är det dags att vi bestämmer oss för att må bra. Det är dags att vi ändrar inställning och attityd till livet. Kom igen nu!


1 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste jag fråga....
jag läste detta inlägg och inseer... DU HAR RÄTT... Men varför?! Varför i hela friden göra man så mot sig själv?! det är ju inte medvetet.. och man vill ju inte må dåligt?! eller hur?! Så det måste ju vara nått fel?! Att man ska nedvärdera sig så fruktansvärt... till vilken nytta?!

sen måste jag säga att du har fått ner så otroligt bra texter ^^