CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 2 maj 2008

Rädda Barnens Ungdomsförbund


Jag tänkte tipsa lite om en organisation jag är med i, Rädda Barnens Ungdomsförbund! Vi är en unik barnrättsorganisation, med 7000 medlemmar mellan 7-26 år! Vi arbetar väldigt mycket för att det som står i barnkonventionen ska bli verklighet!

Det som gör oss unika är att vi är den enda organisationen i Sverige som jobbar för barns och ungas rättiheter utan att vara bindna till ett parti!

Är du mer intresserad av att läsa om RBUF så klicka här: http://www.rbuf.se/

Medlemsavgiften för ett år är endast 75 kronor. Så in och bli medlem med dig!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om jag behöver någon livscoaching då jag redan fått en del sådant under mina dagar och blivit stark nog att faktiskt kunna hjälpa andra tom.

Dock gillar jag din blogg, en bra förebild, mer sådant behövs :)

Anonym sa...

älskar du oxå one tree hill! :) va kul, det gör vi med.

Anonym sa...

kollar gärna in din blogg :)

Anonym sa...

Fin blogg!
Kolla gärna in min,
Kram

Anonym sa...

bra skrivet, kul att du är intresserad i det och försöker få med andra! verkar bra..

Anonym sa...

Hm, intressant organisation. Kanske något jag borde gå med i:) är man bara supportmedlem eller är det aktivitetet och så? (Jag var för lat att själv kolla in hemsidan deras :p)