CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 23 juni 2008

Språkdag

Idag har varit en riktig språkdag! Har suttit och pratat massvis på skype (ett skitbra ställe om man vill lära sig språk). Trodde förut inte att jag kunde prata arabiska men jag lyckades faktiskt hålla ett samtal med en egyptier i nästan två minuter. Det är coolt!

Och oj vad jag har pratat spanska idag. Har bestämt mig för att jag inte får tappa min spanska, så därför kommer jag nog säkert skriva massa på spanska här med. Även om det blir fel. (Pero Luis, usted recibe correcto yo).

En mañana, no se que voy a hacer. Creo que voy a encontar Gadir un momento. Pero en el día, no se! No trabajar... Voy a trabajar en el miercoles, pero no mañana. Me gusta mi trabajar mucho. Es muy bueno y el personales estan muy graciosas.

Pero tengo que ir. Ahora voy a correr, nececito un poco ejercicio físico. Hasta luego!
Chao.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Encuentro todo! :D