CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 22 juni 2008

Arn

Hallå där kära vänner. Hoppas allt är bra med er!

Nu har jag börjat jobba - igen. Och som vanligt så ÄLSKAR jag det. Tycker det är toppenkul och jag skrattar sönder mig därute. Ica Klinte, för er som inte visste. Jobbar väldigt mycket vid frukten så nu runt midsommar så har jag plastat in jordgubbar i massor! Goda var de också. Så har ni inge bättre för er någon dag, välkomna ut!

Nu är jag långledig. Fem dagar. Tycker inte om att vara ledig, man blir så rastlös då. Gillar att ha ett spikat schema med massvis att göra. Konstigt va?

Så idag har min dag varit väldigt slö. Har fastnat framför Tycoon-spelet. Ni vet, där man bygger tivoli! Haha, rackarns skoj är var det är. Har även varit ute och gått med mamma, ute vid Svajdestugan. Skönt! Och nu på kvällen har jag och familjen suttit och tittat på Arn. Ni kanske har sett den? Bra gjort isånafall! Den var faktiskt jättebra. Det trodde jag aldrig. Jag menar, svensk krigsfilm? Det låter inte särskilt lyckat. Men det var det! Bra jobbat...filmskaparen.


Buenas noches.
Estoy muy cansada.
Y hola profesor! Espero estas bien!
Tengo que practisar mi español en el vacaciones tambien ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gracias por tus comentarios. Yo estoy bien. Esperando el sol y el calor para ir a la playa