CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 27 augusti 2008

Ny blogglayout

Igen! Att jag aldrig kan bestämma mig! Men den här gillade jag iallafall - ett tag hoppas jag åtminstonde! Tur att det är enkelt att byta då!

Har legat sjuk nu i några dagar. Usch! Förkyld, halsont och feber! Nu har jag bara lite huvudvärk och en liten förkyldning kvar. Det är nog borta tills imorgon!

Dagen har spenderats i sängen, läsandes "Gömda" med L.Marklund. Wow så bra den boken är! Har visserligen läst den förut men i vår svenska-uppgift så ska vi läsa en svensk bok av en svensk författare och jag fick ett jättesug av att läsa denna bok igen! Det var säkert tre år sen jag läste den så många detaljer hade jag glömt och det fanns mycket saker som jag då inte förstod, för tre år sen, när jag läste, som jag idag tyckte var helt sjukt! Men den väcker känslor, den berör. Fantastisk bok!

Nu ska jag sova. Är helt slut!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Den här var snygg

/Jacob