CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 2 augusti 2008

Quieres bailar? Mirame!

Gårdagens filminspelning gick bra. Fick ha på mig deras "mingel-kläder". Det var iallafall väldigt roligt att bli stylad och träffa alla goa människor som också var statister. Stod faktiskt och pratade en stund med Frida Hallgren, hon från bland annat Så som i himlen. Jättekul! Hon var otroligt trevlig och mycket mycket sötare i verkligheten!
Jag och filmansvarig rök ihop lite grann bara. Han tyckte att jag behövde stanna fast jag klargjort sedan tidigare att jag var tvungen att gå! Men men, that's life!

På kvällen mötte jag upp Li och Linda och vi åkte till travet, (efter massa krångel) för att måla ansikten på barnen. Oj vad uppskattat det var!! Vi hade fullt upp HELA tiden och vi satt ändå där i över två och en halv timme! Coolt!

Därefter hämtade farfar upp mig och jag åkte hem till honom en stund för att fira honom, han fyllde år. Kom hem runt halv tolv och somnade som en stock!

Snart ska jag ta bussen till Klinte. Ska träffa hon Catarina, som jag berättade om, hon som ville erbjuda mig något... Spännande va? :D Så vi ska träffas för en intervju nu klockan kvart över nio! Sedan jobbar jag på ICA mellan 10-19 med min bästa Tomine! <3

Nej, nu har jag bråttom. Insåg precis att cykel står vid affären vilket innebär att jag måste småspringa lite!

Kram på er!

0 kommentarer: