CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 21 augusti 2008

Skolstart

Skolan har startat och det är dags för nya tag! Kommer bli jättekul! Än så länge vet jag att vi kommer ägna hela måndagarna åt att plöja klart MatteA-kursen, och sen två dagar till SvenskaA-kursen och en dag till Spanska. Och onsdagar, hemmastudiedag, såklart! Så det känns jättebra.

Och nu har vi fått slutdatum! 5 oktober är det Mallis-dags!! :D WOW!

Har varit och hämtat ut gym och sim-kort också! Så igår var jag iväg på Nautilus och idag ska jag dit igen! Skitbra gym verkligen. Fräscht! Så är det någon som vill följa med någon gång är det bara att säga till!

Vi har fått två nya i klassen. Skithärliga tjejer! Frida och Elinor heter de! Så det känns jättebra. Så SP-Spanien 07 har utökat sig från att vara 4 stycken till att idag vara 12 stycken! Det känns ju tryggt!

Idag är det Klinte-dagen. Eller de firar 10-årsjubileum så vi från Slite ska dit. Fast först ska hela Sp-Spanien 06, 07, och 08 träffas vid högskolan så ska vi få lite lunch. Sen tar vi bussen ut till Klinte hela bunten! Det blir nog toppen. Kanske svänger jag införbi mitt kära ICA också!

Rädda Barnen har dragit igång jättebra nu! Igår hade vi ett stort möte! Vi var cirka 15 personer så det kändes skitbra. Så nu har vi massa saker på schemat att göra och det ska bli superkul! Eventuellt, om allt går som vi vill nu, så åker jag, Li och Sofia till Lettland (vårt barnhem) om tre veckor och stannar cirka en vecka! Det ska bli såååååå roligt! Längtar ihjäl mig!

Nej nu måste jag skynda mig. Sitter fortfarande i sovkläder och jag ska möta Carro om en kvart! ...plus hinna packa väskan och annat skit. Ojdå. nu insåg jag att jag verkligen har JÄTTEBRÅTTOM!
Kram till er!

0 kommentarer: