CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 22 augusti 2008

Lettland

Den 11-16 september åker jag och Sofia till Lettland för att hälsa på vårat barnhem Abelite. Oj vad jag längtar. Har suttit hela kvällen och gjort en fungerande tidsplan (det är ju rätt mycket som behövs passa in). Är bara livrädd för någon försening nu. Det får inte hända! Eller vi åker den 10:e ifrån Gotland, men vi får bo på hotell i Skavsta under natten för att på morgonen därpå kunna ta flyget över till Riga. Sen väntas en fem timmars lång tågresa. Hoppas det går bra!! Det jobbiga är att de inte är särskilt bra på engelska där! Får be Maria om en ordbok eller något!


Snart ska jag nog träffa Carro en stund. Helgens planer ser ut att på imorgon ska jag gymma, sen hem till familjen Hussein! Äntligen! Adeeba, Shahin och Mai är nu hemma! Ska bli så kul att träffa dem. På söndag ska jag hjälpa Carro med storstädning! Vilken tur att jag tycker sånt är roligt då!


Gotta go my own way
gracias mi amor, para tus palabras. voy a seguir mis sueños ahora.

0 kommentarer: