CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 24 augusti 2008

The time

Tiden börjar rinna mot sitt slut här på Gotland nu. Försök hänga med nu: I två veckor till blir jag hemma, sen är det dags för en vecka i Lettland. Därefter så är det drygt två och en halv vecka kvar innan vi flyttar iväg till Mallorca. Kommer hem runt den 20 december och då blir jag förhoppningsvis hemma i cirka tre veckor, så att jag kan plugga min IV-period på Mallorca. Sedan stannar vi kvar på Mallis till i början av juni. En eller två veckor senare åker jag, Hanna och Gadir iväg till Jordanien och Israel och blir borta hela sommaren. Och om mina planer går som jag vill så är jag eventuellt i Indien hela eller halva trean. WOW! Så jag har en del att se fram emot nu om vi säger så!

Idag har jag varit ute och gått en skön powerwalkspromenad. Snart ringer väl Carro, om hon någon gång vaknar, så ska jag hjälpa henne storstäda hennes rum!

Chao.

0 kommentarer: