CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 3 september 2008

Boxning

Har varit en lång vecka, därför har jag inte kunnat blogga! I måndags var det skola, invandrargympa och sedan styrelsemöte. I tisdagas var det skola, möte och sen fix på kontoret. Idag var det mera fix på kontoret, bk-utbildning och därefter boxning. Japp ni läste rätt! Jag, Hanna och Roda var kungar på det, vill jag lova er, gott folk! Eller kanske inte, men roligt hade vi!

Imorgon är det skola! Ska nog till gymet först. Får ju passa på nu! Efter skolan ska jag och Fija träffas och prata om Lettland. Snart åker vi + mamma! Ska bli sååå kul! Längtar jättemycket!

Annars då? I övermorgon är det prick en månad inför det är dags för Mallorca. Oj vad bra det känns. Är dock väldigt stressig just nu, eftersom det känns som att det är så mycket jag behöver avklara innan jag åker!

Allt löser sig.
Det gör det alltid.
På ett eller annat sätt.

0 kommentarer: