CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 25 oktober 2008

As long as you love me

Hej! Sitter i mitt nystädade rum nu, jätteskönt att få ha plockat i ordning lite. Igår var jag, Carro, Kim och Karro på stan en stund! Carro piercade tungan! Modigt gjort av henne. Iallafall, jag och Carro tog bussen hem lite tidigare så vi låg på hennes soffa och såg en film ett tag. Jätteskönt! Det var så mysigt! Det var länge sen jag kunde slappna av så mycket som då. Behövde verkligen det. Sen satt jag och pratade massa med Kim och Karro. Skönt att få prata av sig! Runt nio gick jag och Carro hit hem. Pratade och tog det lite lugnt. Därefter gick vi ut och gick och hamnade på en salsabar. Jätteroligt faktiskt! Kändes lite fel bara, eftersom vår enda plan när vi gick ut det var att gå, så vi kom dit i mjukiströjor och gympadojjor. Men vi lovade att komma tillbaka nästa lördag! Då blir det roligt! Man kände sig lite fånig igår, men jag vill ju verkligen lära mig så då får jag stå ut med det pinsamma!

Kom hem runt halv två och somnade direkt. Är helt slut efter den här veckan! Vaknade upp runt elva. Skönt att få sova ut! Jag och Teresa satt och åt frukost i säkert en timme och pratade massor. Snart är det dags för deras storslagna luncher här, så jag förbereder mig mentalt för att äta ihjäl mig nu! Nej, skämt åsido. Men ni ska se deras lunch. På helgerna äter de hur mycket som helst till lunch, men knappt någon kvällsmat. Oj vad annorlunda det är! Iallafall, därefter ska jag och Teresa ut och åka lite! Hon ska visa mig fina sevärdigheter, så som Mallorcas svar på Högklint osv. Ska bli spännande! Lovar att ta med mig kamera!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Pernilla, vilka fina bilder, det ser ut som ro och frid i ditt ansiktsuttryck. Jättekul att få se din miljö. Kramar Moster Regina