CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 13 oktober 2008

Du som tycker att dagen är grå..

Bloggdags igen! Älskar verkligen att blogga nuförtiden! Skulle varit spännande att veta hur många läsare jag har faktiskt... Med blogspot kan man inte se det, eller jag har iallafall glömt hur man gör!

Idag har jag och Jossa GÅTT, uppreper, GÅTT till Plaza de España. För er som inte vet så är det hur långt som helst. Det tog säkert över två timmar! Men skönt var det. Vid Plaza de España så mötte vi upp Ellinor och tog en glass. Därefter en bocadillo. Gott! Vi tre tog bussen hem hit och sen lagade jag lite mat. Idag blev det makaroner och fiskpinnar. Avancerat va? Har faktiskt hittat våffelsmet som jag tänkte göra snart. Har glömt hur man lagar det bara, men det borde väl stå på förpackningen!

Nu till en viktig fråga: HUR MÅR NI ALLA? Ni får ju hela tiden höra om hur jag har det men jag vill ju veta vad ni gör och hur ni mår?!

KRAM!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jodå jag följer i alla fall bloggen. :) Har funderat på att byta till blogspot, men det verkar ju jobbigt att inte se hur många besökare man har?