CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 13 oktober 2008

Nationaldagen

Grattis Spanien på nationaldagen!

Vaknade runt nio. Gick upp och städade och tvättade lite. Jossa vaknade en timma senare så då åt vi lite frukost. Vi har nu precis ätit lite lunch och jag har ringt till gymmet i Porto Pi. Hjälp vad svårt det är att prata spanska via telefon! Sjukt svårt! Tänk att kroppspråket säger så mycket..

Iallafall, gymmet var väldigt dyrt. Runt 600 kronor för en månad. Dock fick man jättejättemycket för pengarna! Det finns hur många olika klasser som helst och världens finaste gym! Jag ska gå förbi dit idag igen och prata lite mer med dem. Vill ju verkligen komma igång med träningen! Dock känns det lite dumt, eftersom vi ska ju få en ny familj så fort som möjligt och tänk om den familjen bor i andra änden av stan... Vad tycker ni? Behöver lite råd..

Snart ska vi gå! Vi ska promenera in till stan för att se hur nationaldagen firas här! Ha en bra dag! Kram

4 kommentarer:

Lotta sa...

Självklart skall du köpa kort på gym! (Vi hjälper dig med det:))
Du är sååå duktig som sköter allt själv. Jag är mäkta stolt!Puss mor

JLuis Barnes sa...

Nationaldagen??? Celebran el saqueo de america????

Anonym sa...

Jag bara måste säga det här. Det är fler än jag som säger det här nu...många gotlänningar........................................................................Vi saknar dig Pernilla.


//Gotland genom Jacob.

Vi hoppas att du har det bra. Det ser ut så på bloggen.

Hanna sa...

Hej min älskling! Jag tycker att du ska vänta med att betala 600 spänn, som sagt du kanske ska bo på andra sidan stan..! :)
Härliga bilder på dig och Mallis! :)