CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 18 oktober 2008

Muy cansada

Som min rubrik lyder så är jag trött och seg idag, trots att det för min del blev en ganska så lugn kväll igår. Jag, Jossa, Frida, Ana och Elinor gick över till Llull, Jaime och Ismaels hus runt elva och runt tre tog jag och Jossa en taxi hem! Det blev en helt okej kväll. Men än så länge slår inget förra fredagen. ;)

Nu ligger jag och Jossa i sängen. Hon pratar med Richard och jag ser lite filmer. Jag undrar när Gabi kommer hem... Hon har ännu inte kommit och klockan är över två. Vill att hon ska komma så att jag hinner träffa henne innan jag flyttar vidare. Vid den här tiden om ett dygn så har jag en annan familj. Konstigt och lämna det här! Men thats life. Det gäller att gå vidare.

Vad ska jag annars hitta på idag? Har funderingar på att ut och springa. Men tack vare de här hemska backarna här så känns det ganska så omöjligt. En backe och jag kommer vara helt slut. Kanske kan göra lite yogaövningar. Mest fördriva tiden. Det är molningt idag, annars kunde man ju ha gått till Cala Major och badat.

Köpte förresten en jättefin skjorta igår och ett par vita ballerina. Har hittat massa billiga affärer nu så det är kul.

Alla mina saker är även packade så jag kanske bara ska tvätta lite. Jag vet inte. Det visare väl sig vad jag hittar på idag.

Börjar sakna era kommentarer. Ge mig lite ord tack! Stor kram!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pernilla, Va kul att det blev lyckat med dina vänner i går, och att taxin gick vid 03-det var ganska bra jobbat! Här hemma så skiner solen och det är blýga 7-10 gr varmt. Vi mår alla bra och ser fram emot en middag på GGN kvällen 1/11 med våra fastlandsvänner, som kommer hit. Dotter´ns cykel blev stulen dagen efter hennes årsdag, och det var en sorg i fam. sprillans ny och olåst-ajaj, men dagarna och kvällarna dammsög vi visby stad utan resultat, och vi var även på polisens hittegod och gick bet, men mot alla odds så får jag syn på Cykeln på Östercentrum c:a 50 meter från där den försvann, och låset var borta, men det var låst med vajjer, och tjyven stod avvaktande för att se vad jag skulle göra, och när jag tog upp mobilen gick han iväg, och Min man kom och sågade loss vajjern och åkte direkt till polisen med cykeln, och efter 10 dagars väntan (såklart inget anspråk hihi) så fick vi hämta hem den igen. Jag hade tydliga kännetecken på cykeln så det rådde ingen tvekan, och det fina var: Tjyven fick gå hem i ösregnet som rådde! Där kände jag mig vaksam och handlade helt rätt-kul upplösning. Ikväll är det grann-yran på tv 4 från Gotland! det ska bli kul och se, kanske skymtar vi som var där hihi. Klokt av dig att inte springa i tunga backar! Hoppas du får träffa flickan innan du flyttar..håll oss uppdaterade.
Stor kram Regina med familj