CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 17 oktober 2008

Mörka vråer

Hej. Nu sitter jag här, ensam i detta stora hus för kanske sista gången. Ska laga mat här för kanske sista gången. Och kanske duscha här för sista gången. Jossa är på yoga och jag, ronja och ana var förbi porto pi och shoppade lite! Därefter gick jag hem. Förbi Cala Major. Förbi kyrkan. Förbi gymmet. Upp för backen. Förbi Gonzalo. Upp för backen igen. Upp för trappen. Och sen dörren. Och nu sitter jag här.

Jag ska fixa mig och har lite beslutsångest över klädvalet. Ytligt va? Om en timme måste jag lämna huset för att ta bussen till Frida. Där ska jag möta upp några tjejer och vi ska hem till spanjorerna. Ska förhoppningsvis bli jättekul! Ikväll har jag och Jossa satt en deadline till klockan två. Då SKA, upprepar SKA, vi vara hemma. Tänk vad pinsamt om annars Gabi och ungarna skulle komma in samtidigt som oss genom dörren tidigt imorgonbitti. Det vore ett jobbigt läge.

Känner mig lite ensam just nu. Ett mörkt, stort, tyst, ensamt hus och här sitter lilla jag. Jaja, jag gör det bästa av situationen! Stor kram och hoppas ni får en bra kväll!

0 kommentarer: