CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16 oktober 2008

Min dag

Så, vad har min dag innehållit då? Plugg plugg och åter plugg! Först i skolan och OJ vad glad jag blev för att det var så mycket att göra! Tror alla i min klass kan hålla med mig. För första gången på några månader så kände nog alla att: Oj vad mycket det är att göra nu... Häftig känsla! Jag vet att många skulle drömma om att slippa det senariet, men vi på Donner vill inget annat än att känna så just nu. Donner är annars för slappt!
Idag höll vi iallafall på med blodet. Det var intressant och jag lärde mig jättemycket! Efter skolan var det bara raka väga hem till datan så att jag kunde plugga! Imorgon ska vi ha inlämning på svenskauppgiften + muntlig redovisning på tio minuter. Därefter ska vi också ha svarat på massvis med frågor om blodet, blodomloppet och hjärtat! Känner mig ganska så färdig nu iallafall! Skönt!
Har också packat och tvättat lite ikväll! Kände att jag ville ha allting färdigt så att jag kan ägna hela lördagen åt Gabi och hennes två söner. På söndag flyttar jag ju! Och imorgon är några av vi tjejer från klassen bjudna hem till Fridas killkompisar. (spanjorer) Där ska vi äta och ha allmänt trevligt! Kanske går vi ut efter det. Jag vet inte än. Ingen av dem heller. Så det lär väl visa sig.

Jossa har även gjort lite scones, så vi har suttit och myst, pratat och lyssnat på musik i sängen i sköna myskläder. Härligt det låter va? För det var det! Vi skrattade så att tårarna sprutade! Kommer bli konstigt att inte bo med henne nu efter nästan två veckor tillsammans.

Nu ska vi upp och fira i köket att vi är färdiga! Kanske bakar lite brownie eller käkar nutella på våra mackor - vem vet?

Nej, tvätten behövs hängas upp! Hör hur det pipar där uppe. Sen är det bara att kasta in en ny maskin...

Take care!

0 kommentarer: