CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 14 oktober 2008

NYHET!

Hej min bästa läsare! Nu är det världens gladaste Pernilla som skriver!!! :D

JAG HAR FÅTT EN FAMILJ! Jag ska flytta på söndag! Info om familjen:

  • En skild mamma med tre barn. Barnen är 25, 21 och 16 år gamla. Endast 16åringen bor hemma (en tjej).
  • Mamman älskar att träna. Hon tränar mycket på gym och annat! Kanonbra!!
  • Mamman jobbar som psykolog och håller på att öppna en egen psykolog"studio".
  • De bor mitt i smeten på femte våningen i en lägenhet!

Förstår ni min lycka? :D:D:D:D:D:D:D:D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Pernilla, va kul att det verkar passa så bra. Lycka till med flytten, och acklimatiseringen.
Kram Moster Regina

Anonym sa...

Skönt...


/Gotland

JLuis Barnes sa...

låt dig inte analyseras ;-))))