CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15 oktober 2008

Buenos dias!

Hola mis amigos!

Solen skiner ute och jag känner mig jätteglad! Idag blir en bra dag! Så hur ser planerna för dagen ut... Ska ha min första gympalektion här på Mallorca klockan halv två! Ska bli riktigt kul verkligen! Därefter vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Gå runt och kolla lite eller något annat skoj!

Igår var jag på yoga tillsammans med några tjejer från klassen! Det var roligt, men inte alls lika bra som min förra yoga-kurs så jag tror jag skippar den! Har dock inte dåligt samvete för att jag inte kommit igång med träningen här än, för förstår ni hur mycket jag går i backar här?? Vi bor ju typ på ett berg så efter det att man kommit av bussen så är det en jättebrant uppförsbacke som tar säkert tio minuter att gå uppför! Förstå, tio minuter rakt uppåt! Och inte nog med det, nej, sen är det världens längsta trappa som säkert tar två minuter att gå uppför! Sjukt jobbigt! Så nu kan ni förstå att jag inte har dåligt samvete över träningen! Går säkert i genomsnitt över en och en halv timme här om dagen, här går vi väldigt mycket!
Iallafall, efter yogan så gick jag och Ana ut och tog en pizza! Jättemysigt och trevligt!

Fredag: Lämna in arbete om Jaimi I, II, III
Lördag: Min svenska familj kommer hem!
Söndag: Jag flyttar!!!!!

Stor kram!

0 kommentarer: