CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 19 oktober 2008

Om en timme...

Hej kära ni! Hoppas allt är bra! Vet ni - idag skiner solen! Det är jättefint här uppe på berget! Om en timme kommer Britt och hämtar mig och ska skjutsa mig till min nya familj. Ska bli sååå kul! Är lite pirrig, men det hör väl bara till!

Gårdagen blev jättejätteseg! Vi satt ju och väntade på Gabi hela dagen, och vet ni, hon har ÄNNU inte kommit! Vet inte om planet är försenat eller vad som händer. Stackars Jossa, hon kommer ju vara helt själv här. Men men.

Vet inte om jag kommer ha något internet hos min nya familj. Det märks antar jag! Vi hörs av! Och nästa gången förhoppningsvis i min nya familjs hus!

Stor kram!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vad spännande för dig Pernilla! Givetvis även för alla oss som följer dig på bloggen:) Hör av dig när du kan! Puzz mamma

Anonym sa...

Hej Pernilla! Vill bara säga att jag är jätteglad över att du har det så bra på Mallorca. Kram Li