CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 26 oktober 2008

Om min dag

Idag har varit en bra dag! Jag sov ut länge! Vaknade upp runt elva. Därefter pluggade jag lite och åt en lång frukost med Teresa. Skönt att prata lite! Runt fyra åkte jag, Teresa och Soledad till Valldemossa. Det är ett jättestort berg, så vi åkte upp där och gick runt. Staden där uppe påminner lite om innerstan, utan muren förstås. Så där gick vi runt ett tag. Vi tog en fika, och Teresas syster Esther + hennes man mötte upp oss. Åh vad jag och Esther klickade direkt. Fick jättefin kontakt med henne! Där satt vi länge, säkert två timmar, och bara pratade.

Sen åkte vi tillbaka, till lägenheten. Drog på mig mjukiskläder och myste lite framför datorn. Sen skulle jag och Teresa iväg till hennes bror och frugan där + Esther och hennes man. Det var jättemysigt! Vi satt och pratade och pratade. Blev jättetrött, så jag fick skjuts hem av Esther. Teresa skulle vidare ut och träffa en kompis. I bilen på väg hem blev jag så lycklig, för jag och Esther pratade jättedjupt och jag fick sånt förtroende för henne. Berättade hur jag kände med allt detta och hon sa att jag faktiskt var en del av familjen nu och talade om hon mycket hon tyckte om mig. Jag blev så lycklig! Tänk att det finns såna fina människor!!

Nu är det sovdags. Klockan är halv två. Imorgon ska vi åka och gymma! Godnatt!

0 kommentarer: