CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 oktober 2008

Pa Mallorca

Hej!! Nu ar jag framme pa Mallorca. Det ar skitbra och jattevarmt! Ni ska bara veta, jag och Jossa bor i vaaaarldens lyxhus! Vi kommer bo sjalva dar i tva veckor, for familjen ar i USA. Det ar sjukt lyxigt. Egen pool, hur manga rum som helst och stor dubbelsang. Dock sa kommer vi inte bo kvar i familjen sa lange, eftersom de ar svenskar, och vi vill ju ha en spansk familj. Forhoppningsvis kommer vi ocksa fa bo i delade familjer, det ar ju alltid det basta!

Vi bor i Genova, det ligger ungefar 20 minuter ifran Palma med buss. Det ar ett sant dar rikemansomrade och alla dar ar jattejattetrevliga!!

Oj vad bra det har! Hoppas ni alla har det bra! Stor kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet tips;
Gå in på någon svensk sida och kopiera åäö och spara i bloggen.
Nej förresten här får du dem av mej:
Å Ä Ö å ä ö

/Jacob

enmilsten sa...

Här har du lite bokstäver!

ÅÄÖ åäö

Ha det så roligt i värmen!

Anonym sa...

Hej du Pernilla!
kul att ni redan trivs. Vem ska jag nu fightas med i bonk? vem ska jag nu prata med om livet och om orättvisor o.s.v? Jag är säker på att det går bra för dig och kul att carro kom med oxå, var faktiskt lite tveksam. det får du gärna det säga till henne, hälsa glatt från mig

goa kramar kjellepelle