CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 7 oktober 2008

Playa

Godkväll kära läsare! Idag så har vi varit i skolan. På morgonen hade vi MatteB och det gick bara bra. Har en lärare som heter Jörgen och han verkar vara ganska så bra iaf! Därefter hade vi lite Nk innan vi åt god lunch. Jag och Karro sprang även runt i lite affärer och kollade. Det finns så otroligt många små söta butiker så det är jättekul att kolla runt överallt! Efter skolan åkte vi och fixade lite busskort osv och sen åte jag, Ana, Ellinor, Jossa, Frida och Ronja till stan och kollade i affärer. Jättemycket fint! Köpte bara en hårklämma för nån euro. Kanon. Ellinor och Ana lämnade oss sen så vi andra gick hem till Frida. Hon bor på Mallorca i vanliga fall, fast hon är svensk, så hon har bra koll på Mallis! (Hon går i vår klass just nu, så det är så jag känner henne). Därefter tog jag och Jossa buss 46 hem. Älskar att åka bussen, det är så otroligt mysigt. Världens finaste utsikt.

Det är sån skillnad på att åka buss här. Här pratar alla med varandra och skrattar och är glada. Alla är såna energispridare!!! Jättehärligt.

Ikväll lagade jag och Jossa kyckling, ris och currysås! Eller JAG lagade och det blev ganska så bra.. Var rätt svårt med kryddningen... Hade i curry, vitpeppar och salt... Trodde att det skulle bli bra, kanske missade jag nån krydda? Mamma vad säger du?

Nej nu ska jag se en film! Imorgon blir det playan! Stor kram!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Nej du missade ingen krydda, det räcker bra med dom du hade! Lita på dig själv, för du KAN! Älska di!