CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22 oktober 2008

Regn

Det öser nu ute så jag kunde inte riktigt gå den sightseeingen jag ville. Men men. En stund hann jag iallafall. Jag gick omkring lite runt El corte ingles. Det är väldigt fint där och finns mycket att se på. Nu sitter jag på skolan - hade glömt min NK bok och jag har en inlämning tills imorgon som måste göras.

Carro ringde precis och frågade om jag ville med till Svenska Kyrkan tillsammans med henne. Vi får tydligen låna hela lokalen/kapellet, (vet inte riktigt vad man kallar det) och då ska jag spela piano och hon sjunga. Ska bli jättemysigt! Så nu tänkte jag skriva ut lite noter och låttexter. Har ni några bra förslag på fina låtar man kan spela och sjunga? Det kan vara bra tills nästa gång!

Vi hörs senare & då hoppas jag att jag har fått in lite bra låtidéer. Stor kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

My Heart Will Go On
Happy Ending
Alone
Apologize.

Lite bra pianolåtar :)

/Jacob

Anonym sa...

Hej Pernilla, din kusin Emely klarade körkortet idag! fin pianosång tex älska mej, gabriellas sång, what a wonderful world,yesterday, gotländsk bröllopsmarsch, summarn kummar, gu natt siv gutt,lite julstämn? Bered den väg, låt mig få tända ett ljus,Hosianna, Stor kram och lycka till! kan du inte spela in när ni jammar på tex mobilen eller nåt? låter underbart kul! kram moster Regina

Lotta sa...

Hej tjejen. Vad blev det nu för musik i kyrkan? Vad vackert det måste ha varit!!Spela Peal Habor den kan du ju så bra!Gjorde du som moster tipsade dig om? (spelade in) Gymet såg ju riktigt fint ut:)
önskar dig lycka till med din skoluppgift till i morgon. Kram puzz. Mamma.