CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22 oktober 2008

Katedralen




Här ser ni en bild på gymmet jag går på! Det går inte att se särskilt mycket, men det är fräsch och modernt. Idag var jag på det "lilla" gymmet. Det är som så att gymmet heter Illnes och det finns fem eller sex stycken Illnes-gym här i Palma. Köper man kort så får man gå på alla. Så det är jättebra! Det gymmet jag går tillsammans med Teresa, är ett gym enbart för tjejer. Lite coolt! Men idag var jag själv på gymmet, och det ligger ungefär en powerwalkslåt ifrån mig, alltså cirka fem minuter. Det är toppen! När jag pratade med Teresa om det igår så sa hon att för henne är fem minuters gångväg mycket. Hon skulle annars ta bilen dit. Knäppt va? Men men, alla är vi olika, och det är väl det som är det faschinerande.


På gymmet gick det bra. Jag sprang, cyklade och använde lite maskiner. Ville vara med på något pass också, men då var det inget som gick som jag tyckte om. Så det får bli nästa gång!


Som jag skrev igår så är jag ledig idag. Så nu, efter att ha duschat och suttit ute och pratat med vår underbara städerska i säkert en halvtimme, så ska jag gå en rundtur. Jag tar med mig kameran och knäpper lite kort! Så förhoppningsvis kommer lite bilder upp ikväll. Ska försöka ta några bilder på familjen här också.


Nej, dags att gå! Förresten, kastar upp en bild på världens vackraste katedral. Jag bor cirka en kvart ifrån den. Kul! Hörs senare!


0 kommentarer: