CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 11 oktober 2008

Utgång

Ligger i sängen och är helt slut! Har legat här hela dagen. Vi var ju ute igår, nästan hela klassen. Det började med att vi blev bjudna på mat hemma hos Frida. Vi åt fantastiskt god tacco, sjukligt gott! Därefter gick vi till ett riktigt häftigt ställe och drack varsin drink och lyssnade på musik. det var hur coolt som helst. Det var några spelemän som spelade och sjöng La Bamba för oss. Cool känsla! Kändes riktigt mexikanskt/spanskt! Därefter gick vi vidare till olika barer och dansställen. Jag, Frida och Jossa stannade längst. Tog taxi hem klockan halv sex. Det är sjukt annorlunda här än i Sverige. I Sverige slutar nattlivet runt tre, här är det typ då allt börjar.
Det blev en kväll jag aldrig i mitt liv kommer att glömma, på riktigt.

Och idag mår jag som jag förtjänar!

Vaknade klokt upp runt två idag och har legat i sängen sen dess. Eller ja, jag har varit uppe och pratat lite spanska med vår trädgårdsfixare och nu är även Carro här. Vi har legat och pratat och haft en trevlig eftermiddag. Kanske ska vi ut och göra något ikväll med. Får dock se om jag orkar det, är jävligt trött rent ut sagt.

Har även pratat med hela min fantastiska familj idag. Hoppas ni får det kul på festen ikväll!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Tack stumpan, vi hade det kanon kul!! Jag fick bugga som attan...vi kom hem för en stund sedan. Hoppas ni haft en trevlig kväll...efter 'dagen efter'..ha-ha. Älska di min kära dotter. Puss