CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12 november 2008

lycka

nationella provet idag gick bra. jag är inte hundra procent nöjd, men jag hoppas på det bästa. fem timmar hade vi på oss att skriva uppsatsen. jag skrev om hur människor formas, till exempel beroende på var man föds, vilka värderingar ens nära och kära har och så vidare... sjukt intressant ämne.

efter skolan gick jag hem. funderade lite. reflekterade lite. såg one tree hill, lite (för att fortsätta med mönstret). därefter gymmet. blev stolt över mig själv. sprang ungefär 5 kilometer på bandet - go girl!

halv nio mötte jag upp jocke och karro för en fika på "fiket". älskar kaffet där! det godaste kaffet jag någonsin druckit i spanien, och vet ni, det kostar 11 kronor! superbra! där satt vi väl i kanske en och en halv timme. jättetrevligt, faktiskt!

har ätit kvällsmat med teresa nu i nästan två timmar. wow, vad tiden springer! vi pratade verkligen jättedjupt och nu börjar jag märka av hennes "psykologi-sida" som jag uppskattar massvis. och det går bra med spanskan! jag blir tryggare och tryggare.

imorrn är jag ledig. på fredag är jag ledig. på lördag är jag ledig. och på söndag är jag ledig. jaha, tänker ni nu? vad ska hon hitta på då? ja, vad vet jag, får jag väl svara då. har aldrig haft så lite planer som jag har här, ärligt talat! saknar mina späckade scheman!!!

förresten har teresa lovat att ringa röda korset imorgon, så jag ska dit på fredag! åh vad jag längtar! hon berättade att jag kanske kunde engagera mig i att åka till sjukhusen och leka med de sjuka barnen. LYCKA!

ahora me voy a dormir. tengo sueño!
eller nä... först några one tree hill-avsnitt!
dålig vana, tycker ni säkert.
bra vana, tycker jag!

0 kommentarer: