CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 11 november 2008

let me fall

tisdag. igen.
speciell dag idag. ganska så djup. ganska så mäktig.
& utan några större händelser har jag fått ut något av den.
pretty great, huh?

igår var det min dopdag och min fantastiska familj inklusive caroline hade fixat så att jag och sistnämna blev bjudna på god mat. det blev några trevliga timmar med massa skratt och även en utskällning till en alldeles för stirrande kille hann vi med! vi stod säkert och argumenterade med han i en kvart om varför man inte ska glo sönder svenska tjejer.
hoppas han lärde sig något iallafall. anyway, I did.

nu ska jag till gymmet. kanske hamnar jag på ett fik senare.
själv. med en bok till sällskap.

"let me feel, I dont care if I break down
let me fall, even if I hit the ground.
and if I, cry a little, die a little,
at least I know I live - just a little."

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låt texten är så fin! Älskar när Haley sjunger den!