CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 9 november 2008

always and forever

magen är full.
har precis avnjutit en, som vanligt, fantastiskt god kvällsmat med teresa och soledad. som vanligt har vi skrattat så att jag har ont i magen. som vanligt så kommer jag somna med en alldeles för full mage. se, jag börjar få in vissa vanor här. feels great!

och förresten så går spanskan kanon. jag blir chockerad över hur mycket jag har lärt mig på så kort tid. idag har jag bott här i tre veckor. tre veckor! samtidigt som det känns som att jag har bott här hur länge som helst, så känns det som att jag flyttade hit igår. så jag vet inte om jag ska påstå att tiden går snabbt eller långsamt. men jag gör mitt bästa av att ta vara på den så gott det går iallafall! det är viktigt.

vad har jag gjort idag? jag kan beskriva min dag med två ord:
1. one tree hill
2. plugg

roligt va? har inte varit utanför dörren ens.

nu säger ena halvan av huvudet åt mig att: sov! medans den andra sidan ber mig på sina baraste knän (...hur det nu går till?) om att se ett nytt one tree hill-avsnitt. gissa vem jag kommer lyssna på.

godnatt!

"Peyton: You're always saving me.
Lucas: Somebody has got to."

0 kommentarer: