CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 9 november 2008

that's why.

vad har hänt den här kvällen då?
det blev inte alls bara en sängliggande kväll med choklad och one tree hill utan jag tog tag i mig själv och gick över till carro och karro. där sågs mamma mia-filmen och vi alla var på ovanligt bra humör hela kvällen. jag och carro gick sen iväg och köpte lite choklad (surprise-surprise?). vi fastnade därefter skrikandes av skratt på två gungor. gissa hur många som skrattade åt oss och tyckte vi var helt knäppa. men vad gör det om tusen år då, som man borde tänka!

fram kom även fyra grabbar, jag upprepar, småpojkar som på allvar trodde vi var intresserade av att skaffa ett förhållande tillsammans med dem. vi hade pratat i fem minuter då en av dem sade att han älskade mig. döda mig av skratt tack!
jag tackade nej till erbjudandet om en date och sen gick vi därifrån.

nu dock väntas faktiskt två nedladdna OTH-program. ska gå och göra mig en liten fruktsallad, är min plan. på tal om att "ha en plan" så funderar jag på att tanka ner jönssonligan på mallorca-filmen. varför vet jag egentligen inte, men omvärlden tycker att jag är knäpp för att jag inte sett den än.

förresten så har jag inte ens öppnat mina läxböcker än.
lucky me som får en heldag med dem imorgon!

0 kommentarer: