CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 8 november 2008

sounds like a plan

min hälsosamma sida vaknade idag upp vid elva och, efter en frukosttallrik innehållande flingor och mjölk, försvann till gymmet. där höll jag till i nästan två timmar. värt att nämna är väl också att jag blev flörtattackerad av en alldeles för gammal, skrytig, träningsfreak som promt skulle lära mig hur man tränar triceps på bästa sätt. det visade sig även att han bor på samma gata som jag och inte nog med det - till och med i grannhuset.
hallelujah - NOT!

igår var min ohälsosamma sida framme och jäklades lite. ett paket med kinder-pinnar, vit choklad och smågodis tvingades jag äta! MEN GOTT VAR DET!
som sagt, man måste ju äta lite för själen också.

nu ligger mina läxböcker och skrattar åt mig så därför tänker jag i protest istället se ett OTH-program.

0 kommentarer: