CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 14 november 2008

moon

kvällen igår blev skitrolig! vi hamnade på en irländsk pub hela natten, jag karro och jossa. även carro kom senare. där såg vi på live-band och blev bjudna på i stort sätt vad vi ville hela kvällen. därinnan så hade hela klassen ätit på en indisk restaurang. jättemysigt!
kom iallafall hem runt halv fem i morse och sov till, ja läs noga nu, tre!!! sjukt va? för att vara jag så är det jättesent. men men!

vaknade, klädde mig, åt lite frukost, carro kom. teresa, min spanska mamma skulle ha ett erotika-party så jag och carro fick vara med ett tag i början. provade massa cremer och sånt, haha. det var intressant! därefter mötte vi upp ronja för att plugga lite etik och moral. hamnade på ett mysigt glass-ställe. sen gick vi hem igen.

nu är jag här med carro och karro. vi fixar oss. snart ska vi ut. får se var vi hamnar. kanske på moon. sjukt bra musik där ju! så det lär vara en trött pernilla som skriver imorgon. ha en bra kväll!

0 kommentarer: