CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 15 november 2008

one love

god eftermiddag.
känner att jag har vänt lite på mina dygn den senaste tiden. inte bra!
igår blev en helt okej kväll! efter lite krångel hamnade jag och karro på abraxas där vi satt i sofforna och myste ett tag. jätteskön känsla. ingen av oss var något vidare partysugna så vi började gå hemåt när klockan var halv fyra, mot choklad och astrid lindgren-filmer. dock så hamnade jag istället här hemma, bland kakor och one tree hill! lika bra det!
jag tror att jag har verkligen ändrat åsikt om det här med fest, nu när jag har varit här. här går vi ut om vi känner för det, för vi vet att vi kan gå ut när vi vill, så det blir aldrig någon press. man tar det om man känner för det. om inte, så kan man bara sätta sig någonstans och ta något att dricka. det är väldigt avslappnat. jag gillar det!

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. funderar på att ta en långpromenad nu. det hade varit jätteskönt! kanske ner till maritimo, ta en god glass, sen gå hem igen! ikväll har jag och några till blivit bjudna på grillfest. jag får se! är jättetrött just nu och behöver egentligen plugga.

0 kommentarer: