CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 16 november 2008

buenas dias

wow, klockan är innan halv elva och jag är vaken!
det var ett tag sen sist!

igårkväll blev jättemysig. karro kom hit runt halv elva och vi lyckades nästan bränna köket med våra mat-tekniker. entrecote (?), stekta potatis och en brunsås är inte det lättaste att göra, det ska gudarna veta! iallafall, det gick, vi fick mat i magen. därefter satte vi oss på fiket och tog en kaffe! mys! sen gick vi en riktig långpromenad, vi gick hur långt som helst! ungefär i tre timmar! så mycket hade vi att prata om. vi tog dock ett stopp på tequila-baren för att prata lite med svensken som jobbar där! åh vad jag älskar hans brytning!
kom hem, lovade mig själv att inte se ett one tree hill-avsnitt eftersom klockan var runt tre, men det löftet klarade jag inte att hålla. så jag somnade runt fyra och gick upp nu vid tio!
jag och teresa ska snart till en spansk kyrka för att gå på gudstjänst, vilket ingår i mitt skolarbete! klockan sex ska jag även till svenska kyrkan för en gudstjänst.
+ att jag ska hinna plugga klart MaA. har räknat på att det kommer ta cirka två eller tre timmar och därefter har jag No jag ska göra.

är grymt avundsjuk förresten, för idag är det rädda barnens stora barnfest på wisby strand. det tillhör seriöst topp 5 på min lista av de bästa sakerna på året. i år kommer de vara 750 pers från minst 20 olika nationer! åh vad avundsjuk jag blir!! saknar alla mina älskade familjer så det gör ont!

0 kommentarer: